close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רישיון קבלן כוח אדם

מערכת שורשל ניסן, תשפב01/05/2022

אנשים רבים מעוניינים להוציא רישיון קבלן כוח אדם בגלל ההטבות הרבות שהוא מספק להם

תגיות:
צילום: freepik
אנשים רבים מעוניינים להוציא רישיון קבלן כוח אדם בגלל ההטבות הרבות שהוא מספק להם. ראשית, חברות רבות מרגישות בטוחות יותר לפנות לבעל רישיון קבלן כוח אדם, בתקווה שימצאו את העובדים המתאימים להם. כמו כן, העסקת העובדים זולה יותר דרך קבלן מאשר ישירות. וזה עוד לא הכול. כי כאשר הקבלן מטפל בכל ענייני העובדים, כמו משכורת או פנסיה, החברות יכולות להעסיק אותם בבטחה. מכל מקום, לא כל אחד יכול להיות קבלן כוח אדם, ובשביל זה יש צורך להשיג רישיון קבלן שירות.

איך מקבלים רישיון קבלן כוח אדם?
על מנת לקבל רישיון קבלן שירות, יש צורך לעבור
כמה שלבים משמעותיים:
1. עמידה בתנאי קבלה.
לפני הכול, רישיון קבלן כוח אדם כרוך בעמידה בתנאים מסוימים. על מבקש הרישיון להיות נקי מעבירות פליליות בחמש השנים האחרונות ולהוכיח שיש להם ניסיון בניהול עובדים במשך שלוש שנים לפחות.
2. ממלאים טופס.
אם ברצונכם לקבל את הרישיון, יש למלא טופס מיוחד הנמצא באינטרנט. אל הטופס חשוב לצרף מסמכים שונים כמו קורות חיים, אישורים על ניהול עסק, אישור מהמשטרה על היעדר עבר פלילי, חוזה שכירות של המשרד ועוד.
3. ראיון אישי.
משרד העבודה בוחן את הבקשות שהגשתם ולאחר מכן מחליט אם לזמן אתכם לראיון עבודה. כאן חשוב לציין שיש להמציא את כל המסמכים הדרושים, על מנת שבקשתכם תיבחן במלוא הרצינות ותוכלו לקבל את הזימון. ואכן, אם נמצאתם עומדים בכל הקריטריונים, יזמנו אתכם.
4. מעבר מבחן ידע.
לצד הראיון האישי תידרשו לעבור מבחן ידע כדי להוכיח שליטה בדיני עבודה.
5. השלב הסופי.
אם עברתם בהצלחה את המבחן והראיון, תידרשו להשלים מסמכים חסרים וגם להפקיד ערבות בנקאית תקפה ל-3 חודשים לאחר קבלת הרישיון.

מכל מקום, ראינו כי יש צורך לעבור כמה שלבים לפני שמקבלים את הרישיון המיוחל. אך קבלת רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עו"ד מנוסה יכולה לקצר את התהליך. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעורך הדין הנכון לכם.

עורך הדין שיעזור לכם בכל התהליך
בחירת עורך דין חשובה מאין כמותה על מנת לקבל את הרישיון. חשוב שעורך הדין יכיר את כל תהליך קבלת הרישיון, על מנת שהוא יוכל לעזור לכם בדרך הטובה ביותר. וכאן עו"ד ליאב מלמד נכנס לתמונה. קבלת רישיון קבלן שירות בעזרת עו"ד ליאב מלמד היא הדרך הנכונה והמהירה להגיע אל הרישיון הנכסף, שכן מדובר בעורך דין מנוסה ומקצועי שילווה אתכם בכל התהליך.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה